Загальні рекомендації щодо технічних завдань та написання контенту

Гуща Тарас - SEO-cпеціаліст з досвідом
Тарас Гуща
Специалист по SEO, SMM, PPC и CPA. Опыт более 20 лет.
Спикер на десятках ИТ-конференциях.
Организатор конференций Guruconf, Dvoma, Easyconf
Написано: 28.02.23
Обновлено: 19.09.23
Просмотров:
Комментариев: 0

Технічні завдання та написання контенту мають велике значення для просування сайтів в пошукових системах. Через це слід приділити увагу значну поставці вірних завдань копірайтерам. В цьому матеріалі ми зібрали деякі нотатки та приклади, що слід вказувати у ТЗ та статтях, якої якості має бути контент. Давайте розберемося далі разом.

Якої якості має бути контент на виході від райтеру?

  • Унікальність щонайменше 90%, краще 100% для просування сайту будь-якого авжеш;
  • Усі ключові слова, звичайно, використовуються в тексті хоча б один раз у заданій формі;
  • Ключові запити використовуються у заголовках;
  • Також використовуються тематичні ключові слова. Ключові слова можуть бути використані з додатковими приводами / граматична форма може бути змінена (щоб ключові слова були граматично правильними і звучали природно);
  • Щільність груп ключових слів вбирається у 3%;
  • Використовуються H2, H3, H4, H5, H6;
  • Статтю написано НЕ одним суцільним абзацом;
  • Структура зрозуміла та логічна;
  • Кожен абзац в ідеалі має містити 3-4 (до 5) речень;
  • Факти та приклади у статті підтверджуються інформативними скріншотами, актуальними діаграмами, графіками тощо.
  • Обов'язково використовуються марковані чи нумеровані списки;
  • Граматичних, орфографічних, пунктуаційних та стилістичних помилок немає.
  • Уникайте написання від першої особи.
     

Приклад технічного завдання:

  1. Сторінка в блог
  2. Кількість знаків: 3000-5000 символів
  3. Тема: Просування в регіонах та містах України
  4. Ключові слова:

    • Основні:

      • просування сайтів в регіонах
      • регіональне просування сайтів
      • просування в містах України
      • регіонае пошукове просування
    • Додаткові:

      • просування сайтів у Львові
      • просування сайтів у Хмельницькому
      • просування сайтів в Івано-Франківську
      • просування сайтів в Харкові
      • просування сайтів у Луцьку
      • просування сайтів на Волині
      • просування сайтів в Ужгороді
      • просування сайтів в Тернополі
      • просування сайтів в Чернівцях
  5. Використовувати у першому абзаці: регіональне просування сайтів
  6. Meta title (за потреби): містить ключ "регіональне просування сайтів", "просування сайтів в Україні"
  7. Мета статті SEO для сторінки https://seo.ua / example

    • Кількість слів: до 300 слів
    • Описати повністю стисло про що саме матеріал
  8. Структура (не строга, можна від неї відштовхуватися):
  • <H2>Значення просування сайтів в регіонах
  • <H2>Часті питання щодо пошукового просування

    • <H3>Як почати розкрутку сайту?​
    • <H3>Яка ціна наразі на оптимізацію сайтів в Україні?
  • <H2>Перспективні міста України щодо просування сайтів

    • <H3>Просування у Львові
    • <H3>Просування у Хмельницькому
    • <H3>Просування в Івано-Франківську
    • <H3>Просування в Харкові
    • <H3>Просування у Луцьку
    • <H3>Просування на Волині
    • <H3>Просування в Ужгороді
    • <H3>Просування в Тернополі
    • <H3>Просування в Чернівцях


Написання контенту має багато інших нюансів. Основним з яких є вирішення питання користувача, який потрапив на сторінку. Також якщо сторінка не просто інформаційна, а має шось продавати, то текст має мати тригери та УТП. Про ці поняття ви можете дізнатися більше в нашому блозі, а також на ютуб каналі про просування сайтів від SEO.UA. Зазначимо лишень бо невеличкий перелік тригерів, що мав би збільшити конверсію на сайтах.

Перелік тригерів, що можуть бути у вашому тексті та ТЗ:

  • Знижка постійним клієнтам
  • Акційний прайс на деякі пропозиції
  • Певні умови доставки
  • Привабливі умови сплати

Середнє: 5 (8 голоси)